De materiaalcommissie van MHV Maarssen
is verantwoordelijk voor:
- De uitgifte en inname van het keepersmateriaal
- De uitgifte en inname van het teammateriaal
- Het verstrekken van lockers voor teams en keepers
- Het in rekening brengen van kosten voor verloren materialen
- Inkoop van keepers- en teammateriaal
Uitgifte en inname materialen
De materiaalcommissie organiseert voorafgaand aan het seizoen minstens één moment voor het verstrekken van lockers en uitgeven van materiaal voor keepers en teams. Aan het eind van het seizoen worden weer
twee avonden georganiseerd voor het inleveren van materiaal. Deze momenten worden aan de teambegeleiders kenbaar gemaakt.
Aan de start van het zaalseizoen wordt één uitgiftemoment georganiseerd voor de zaalmaterialen. Na het zaalseizoen wordt één innamemoment georganiseerd.
Teambegeleiders en keepers worden dringend verzocht gebruik te
maken van deze momenten. Eventuele communicatie met de materiaalcommissie loopt bij
voorkeur per e-mail, zie onderaan de contactadressen en samenstelling van de commissie. Verzoeken aan de materiaalcommissie graag tijdig doen.
Vervangen materiaal
Defecte, te kleine of versleten
keepersmaterialen zijn het gehele seizoen om te ruilen na voorafgaand bericht
aan de materiaalcommissie, waarna een afspraak wordt gemaakt om e.e.a. om te
ruilen cq. te vervangen.
Verantwoordelijk voor het
trainingsmateriaal
Het team is verantwoordelijk voor het:
Zorgplicht
- Verzamelen van al het materiaal na de training
- Het onderhouden van het materiaal (bijvoorbeeld wassen natte hesjes)
- Aanspreken van teamleden als het materiaal niet met respect wordt
gebruikt
- Bestellen/ophalen van materiaal
Materialen slijten door gebruik en er
gaat ook wel eens iets verloren. De materiaalcommissie hanteert een
afschrijving bij normaal gebruik. Als leden / teams materiaal kwijtraken of
beschadigen door onzorgvuldig gebruik, worden deze kosten verhaald bij de teambegeleider.
Wij gaan ervan uit dat de teams de zorgplicht voor het materiaal hebben en elkaar aanspreken als niet op de juiste manier met materiaal wordt
omgegaan.
Teamuitrusting veldhockey
- Jongste jeugd: keepersuitrusting, 10 ballen en 5 hesjes.
- 11-tallen: 100 ballen, 50 pionnen, 16 hesjes, 4 maskers, 2 tassen. Keepersuitrusting bij een wisselkeeper.
Keepersuitrusting
MHV Maarssen werkt met een 5-tal typen
standaarduitrusting voor keepers.
MINI-uitrusting
MIDI-uitrusting
JUNIOR-uitrusting
SENIOR-uitrusting
- Bestemd voor E6-tallen (F3-tallen spelen nog niet met keeper)
- OBO Ogg, maat XXS
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers
MIDI-uitrusting
- Bestemd voor E8-tallen
- OBO Ogg, maat XS
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers
- Bestemd voor jeugdteams 11-tallen
- D en C-jeugd: OBO Yahoo, maat S of M
- A en B-jeugd OBO Cloud, maat M of L (JA1 zie onder SENIOR)
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en
elleboogbeschermers
- Senior OBO Robo–uitrusting, voor H1, H2, H3, VET HA, JA1, D1, D2 en VET DA
- Senior OBO Cloud–uitrusting, voor overige seniorenteams, maat L
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en
elleboogbeschermers
Lockers
Een locker wordt altijd ter beschikking
gesteld voor één seizoen. De (grotere) keeperslockers worden, in verband met de
beperkte capaciteit, alleen uitgegeven aan vaste junioren- en senioren keepers en aan junioren- en seniorenteams met een wisselkeeper.
Samenstelling materiaalcommissie
Vacature |
Voorzitter
|
Vacature |
Coördinatie materialen
|
Stefan Bolsens
|
Keepersmaterialen
|
Bestelling, reparaties en vragen?
Per e-mail aan de materiaalcommissie:
Keepersmaterialen |
|
Trainingsmaterialen
|
|
Keeperslockers
|
|
Trainerslockers
|