De materiaalcommissie van MHV Maarssen
is verantwoordelijk voor:
- De uitgifte en inname van het keepersmateriaal
- De uitgifte en inname van het materiaal voor de trainers
- Het beheer van lockers voor trainers en keepers
- Het incasseren en terugbetalen van borg voor verstrekte materialen
- Inkoop van materiaal voor trainers en keepers
Borgregeling
Met ingang van 2017
zijn moet er bij uitgifte van materialen voor de borgregeling getekend worden.
Borg wordt nu achteraf geïnd indien nodig. De teammanager is verantwoordelijk
voor het ophalen van de materialen. Bij het uitgifte formulier staat vermeld
wat de kosten voor niet ingeleverde of beschadigde materialen zijn. Bij inname
geeft de materiaalcommissie aan of er borg ingehouden gaat worden. Als dat het
geval is wordt deze borg achteraf geïnd door middel van automatische incasso
door de penningmeester van MHV op de rekening van de persoon die getekend heeft
voor de materialen. Zie hier de bruikleenovereenkomst.
Uitgifte en inname materialen
De Materiaalcommissie organiseert aan
het begin van het seizoen twee avonden voor het uitgeven van lockers en
materiaal voor keepers en trainers. Aan het eind van het seizoen worden weer
twee avonden georganiseerd voor het inleveren van materiaal. Deze avonden
worden op de MHV Maarssen-website kenbaar gemaakt.
Aan de start van het zaalseizoen is er
een uitgifte moment voor de zaalmaterialen. Dit moment valt samen met de
zaalhockey informatieavond. Na het zaalseizoen is er uiteraard weer een inname
moment.
Je wordt dringend verzocht gebruik te
maken van deze avonden. Eventuele communicatie met de materiaalcommissie bij
voorkeur per e-mail, zie onderaan voor de contactadressen en samenstelling
commissie. Verzoeken aan de materiaalcommissie graag tijdig doen, immers...
"...gebrek aan planning van uw zijde betekent nog
geen........"
Vervangen materiaal
Defecte, te kleine of versleten
keepersmaterialen zijn het gehele seizoen om te ruilen na voorafgaand bericht
aan de materiaalcommissie, waarna een afspraak wordt gemaakt om e.e.a. om te
ruilen cq. te vervangen.
Verantwoordelijk voor het
trainingsmateriaal
De trainer is verantwoordelijk voor het:
Zorgplicht
- Verzamelen van al het materiaal na de training
- Aanspreken van mensen als het materiaal niet met respect wordt
gebruikt
- Bestellen/ophalen van trainingsmateriaal
Materialen slijten door gebruik en er
gaat ook wel eens iets verloren. De Materiaal Commissie hanteert een
afschrijving bij normaal gebruik. Als leden / teams materiaal kwijtraken of
beschadigen door onzorgvuldig gebruik, wordt dit verhaald via de borgregeling.
Wij gaan ervan uit dat de trainer de zorgplicht voor het materiaal heeft en
anderen erop aanspreekt als er niet op de juiste manier met materiaal wordt
omgegaan.
Standaard trainings-uitrusting
Let op: aantallen kunnen worden gewijzigd vanwege financiële of praktische
omstandigheden.
- Benjamins, F-teams, E-teams & keepers: materiaal centraal aanwezig
- 11-tallen: 24 trainingsballen, 10 rode en 10 gele hoedjes, 8 hesjes
Strafcornermaskers
Worden verstrekt voor de 11-tallen,
tegen contante betaling van borg van €25.
Keepersuitrusting
MHV Maarssen werkt met een 5-tal typen
standaarduitrusting voor keepers.
MINI-uitrusting
MIDI-uitrusting
JUNIOR-uitrusting
SENIOR-uitrusting
Lockers
- Bestemd voor E6-tallen (F3-tallen spelen nog niet met keeper)
- OBO Ogg, maat XXS
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers
MIDI-uitrusting
- Bestemd voor E8-tallen
- OBO Ogg, maat XS
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers
- Bestemd voor jeugdteams 11-tallen
- D en C-jeugd: OBO Yahoo, maat S of M
- A en B-jeugd OBO Cloud, maat M of L (JA1 zie onder SENIOR)
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en
elleboogbeschermers
- Senior OBO Robo–uitrusting, voor H1, H2, VET HA, JA1, D1, D2 en VET DA
- Senior OBO Cloud–uitrusting, voor overige seniorenteams, maat L
- Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en
elleboogbeschermers
Een locker wordt altijd ter beschikking
gesteld voor één seizoen. De (grotere) keeperslockers worden, in verband met de
beperkte capaciteit, alleen uitgegeven aan junioren- en seniorenteams (dus
vanaf de D11-tallen).
Voor het eind van het seizoen moet u
aangeven of u het nieuwe seizoen gebruik wil blijven maken van de locker en
voor welk team de locker zal worden gebruikt. Bij niet (of niet tijdig) melden
van een wens om weer een seizoen gebruik te willen maken van de locker, zal de
locker beschikbaar komen voor andere teams.
Samenstelling materiaalcommissie
|
Voorzitter
|
|
Coördinatie materialen
|
Martijn van Norden
|
Keepersmaterialen Jeugd
|
Martijn van Norden
|
Keepersmaterialen Senioren
|
|
|
Richard Abbink
|
|
Jeroen Wiercx
|
Bestelling, reparaties en vragen?
Per e-mail aan de Materiaal Commissie:
Keepersmaterialen |
|
Trainingsmaterialen
|
|
Keeperslockers
|
|
Trainerslockers
|
|
Strafcornermaskers
|