_SSF1517-Sandra Stokmans-MHV Maarssen-20170312-1000x408px.jpg 20150823-IMG_8125-2.jpg _SSF1347-Sandra Stokmans-MHV Maarssen-20170312-1000x408px-2.jpg 20150822-IMG_7724-2.jpg 20150822-IMG_7981.jpg 20161105-IMG_0542.jpg _SSF1461-Sandra Stokmans-MHV Maarssen-20170312-1000x408px-2.jpeg 20161029-IMG_9795.jpg 20150823-IMG_8187-2.jpg

Materialen

Materialen
De materiaalcommissie van MHV Maarssen is verantwoordelijk voor:
  • De uitgifte en inname van het keepersmateriaal
  • De uitgifte en inname van het materiaal voor de trainers
  • Het beheer van lockers voor trainers en keepers
  • Het incasseren en terugbetalen van borg voor verstrekte materialen
  • Inkoop van materiaal voor trainers en keepers

Borgregeling
Met ingang van 2017 zijn moet er bij uitgifte van materialen voor de borgregeling getekend worden. Borg wordt nu achteraf geïnd indien nodig. De teammanager is verantwoordelijk voor het ophalen van de materialen. Bij het uitgifte formulier staat vermeld wat de kosten voor niet ingeleverde of beschadigde materialen zijn. Bij inname geeft de materiaalcommissie aan of er borg ingehouden gaat worden. Als dat het geval is wordt deze borg achteraf geïnd door middel van automatische incasso door de penningmeester van MHV op de rekening van de persoon die getekend heeft voor de materialen. Zie hier de bruikleenovereenkomst.

Uitgifte en inname materialen
De Materiaalcommissie organiseert aan het begin van het seizoen twee avonden voor het uitgeven van lockers en materiaal voor keepers en trainers. Aan het eind van het seizoen worden weer twee avonden georganiseerd voor het inleveren van materiaal. Deze avonden worden op de MHV Maarssen-website kenbaar gemaakt.

Aan de start van het zaalseizoen is er een uitgifte moment voor de zaalmaterialen. Dit moment valt samen met de zaalhockey informatieavond. Na het zaalseizoen is er uiteraard weer een inname moment.

Je wordt dringend verzocht gebruik te maken van deze avonden. Eventuele communicatie met de materiaalcommissie bij voorkeur per e-mail, zie onderaan voor de contactadressen en samenstelling commissie. Verzoeken aan de materiaalcommissie graag tijdig doen, immers...

"...gebrek aan planning van uw zijde betekent nog geen........"

Vervangen materiaal
Defecte, te kleine of versleten keepersmaterialen zijn het gehele seizoen om te ruilen na voorafgaand bericht aan de materiaalcommissie, waarna een afspraak wordt gemaakt om e.e.a. om te ruilen cq. te vervangen.

Verantwoordelijk voor het trainingsmateriaal
De trainer is verantwoordelijk voor het:
  • Verzamelen van al het materiaal na de training
  • Aanspreken van mensen als het materiaal niet met respect wordt gebruikt
  • Bestellen/ophalen van trainingsmateriaal

Zorgplicht
Materialen slijten door gebruik en er gaat ook wel eens iets verloren. De Materiaal Commissie hanteert een afschrijving bij normaal gebruik. Als leden / teams materiaal kwijtraken of beschadigen door onzorgvuldig gebruik, wordt dit verhaald via de borgregeling. Wij gaan ervan uit dat de trainer de zorgplicht voor het materiaal heeft en anderen erop aanspreekt als er niet op de juiste manier met materiaal wordt omgegaan.

Standaard trainings-uitrusting
  • Benjamins, F-teams, E-teams & keepers: materiaal centraal aanwezig
  • 11-tallen: 24 trainingsballen, 10 rode en 10 gele hoedjes, 8 hesjes

Let op: aantallen kunnen worden gewijzigd vanwege financiële of praktische omstandigheden.

Strafcornermaskers
Worden verstrekt voor de 11-tallen, tegen contante betaling van borg van €25.

Keepersuitrusting
MHV Maarssen werkt met een 5-tal typen standaarduitrusting voor keepers.

MINI-uitrusting
  • Bestemd voor E6-tallen (F3-tallen spelen nog niet met keeper)
  • OBO Ogg, maat XXS
  • Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers

MIDI-uitrusting
  • Bestemd voor E8-tallen
  • OBO Ogg, maat XS
  • Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards en kickers

JUNIOR-uitrusting
  • Bestemd voor jeugdteams 11-tallen
  • D en C-jeugd: OBO Yahoo, maat S of M
  • A en B-jeugd OBO Cloud, maat M of L (JA1 zie onder SENIOR)
  • Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en elleboogbeschermers

SENIOR-uitrusting
  • Senior OBO Robo–uitrusting, voor H1, H2, VET HA, JA1, D1, D2 en VET DA
  • Senior OBO Cloud–uitrusting, voor overige seniorenteams, maat L
  • Inhoud: helm, body, handschoenen, tock, legguards, kickers, broek en elleboogbeschermers

Lockers
Een locker wordt altijd ter beschikking gesteld voor één seizoen. De (grotere) keeperslockers worden, in verband met de beperkte capaciteit, alleen uitgegeven aan junioren- en seniorenteams (dus vanaf de D11-tallen).

Voor het eind van het seizoen moet u aangeven of u het nieuwe seizoen gebruik wil blijven maken van de locker en voor welk team de locker zal worden gebruikt. Bij niet (of niet tijdig) melden van een wens om weer een seizoen gebruik te willen maken van de locker, zal de locker beschikbaar komen voor andere teams.

Samenstelling materiaalcommissie

Tri Mahabali

Voorzitter

Frits Legger

Coördinatie materialen

Vacature

Keepersmaterialen Jeugd

Niek van de Schoot

Keepersmaterialen Senioren

Koen Kummel

Richard Abbink

Jeroen Wiercx


Bestelling, reparaties en vragen?
Per e-mail aan de Materiaal Commissie:

Keepersmaterialen

[email protected]

Trainingsmaterialen

[email protected]

Keeperslockers

[email protected]

Trainerslockers

[email protected]

Strafcornermaskers

[email protected]